Oferta dla
producentów wędlin
Wykonujemy profesjonalne fotografie produktowe dla producentów wędlin. Tworzymy zdjęcia, które nie tylko prezentują wyroby w najlepszym świetle, ale także przyciągają uwagę klientów i zwiększają ich zaufanie do marki. Przedstawimy Wasze kiełbasy i szynki na apetycznych ilustracjach ukazując ich strukturę i wysoką jakość.
daj się
zobaczyć!
Nasza oferta dla producentów wędlin to praktyczne narzędzie, które pomoże Ci pokazać swoją markę w internecie. Dzięki profesjonalnym zdjęciom i filmom z udziałem Twojego asortymentu, będziesz mógł skuteczniej przyciągać uwagę klientów online. Kompleksowo zaopiekujemy się Twoim biznesem i służąc swoim wieloletnim doświadczeniem pomożemy wypromować markę. Fotografia produktowa jest kluczowym elementem budowania konkurencyjności w sieci. Z naszą pomocą zwiększysz sprzedaż swoich produktów.
co możemy
zaoferować?
kiełbasy, szynki
i nie tylko
Z przyjemnością sfotografujemy cały Wasz asortyment. Jeśli oprócz wędlin posiadacie w ofercie wyroby regionalne, miody, konfitury, zioła to świetnie! Wykonamy kompleksowo zdjęcia w opakowaniach i bez. Produkty możecie wysłać do nas kurierem w umówionym dniu, a my zajmiemy się resztą.
przedstawienie
składników
Wybierając polskie wędliny, chcemy mieć pewność, że sięgamy po składniki najwyższej jakości. Płoscy producenci są znani z dbałości o tradycję, smak i jakość swoich wyrobów, co przekłada się na niepowtarzalny smak wędlin. Jeśli używasz prostych składników, mięsa bez antybiotyków, nie dodajesz polepszaczy smaku, a produkty wykonujesz w sposób tradycyjny to masz się czym pochwalić! Pokażemy to na zdjęciach.
dokumentacja pracy
wędliniarzy
Serce zakładu wędliniarskiego bije w sali produkcyjnej i wędzarni, gdzie rozgrywają się najbardziej fascynujące procesy. Przyjrzymy się pracy Twoich wędliniarzy a jeśli to konieczne, wykreujemy atrakcyjne sceny, które ukazują Klientom cały proces powstawania Twoich wędlin. W każdym ujęciu fotograficznym stawiamy na ludzką aktywność, skupiając się na pracownikach, którzy tworzą jakość i smak Twoich wyrobów.
zdjęcia wędlin w opcji
dostawy do domu
Pokaż swoim Klientom, że Twoimi produktami mogą dzielić się z bliskimi i zamówić je do domu. Wykonamy serię ujęć, na których w różnorodny sposób przedstawimy czynność pakowania i przygotowywania paczek z Twoimi wędlinami. Zaaranżujemy również zdjęcia, które ukazują możliwość zakupienia vouchera do realizacji w Twoim sklepie, który może być świetnym upominkiem.
portrety
pracowników
Nie zapominamy jak ważnym elementem każdego biznesu są pracownicy. Wizerunek firmy to nie tylko produkty, ale przede wszystkim ludzie. Warto przedstawić ich w swoich materiałach reklamowych i profilach społecznościowych. Wykonywanie portretów pracowników, to nasz obowiązek! :)
szkolenie
"fotografia smartofnem"
Przeszkolimy Twoich pracowników w zakresie fotografii kulinarnej i produktowej smartfonem. Podczas kursu poznacie podstawy kompozycji i światła, ale również techniczne aspekty fotografii, takie jak ekspozycja, balans bieli, głębia ostrości oraz perspektywa. Nasze szkolenie skupi się także na praktycznych umiejętnościach obróbki zdjęć przy użyciu popularnych aplikacji mobilnych, które pomogą w podkreśleniu estetyki produktów. Zdobędziecie wiedzę na temat różnych kątów fotograficznych, kreatywnych technik kompozycji oraz metod pracy z różnymi rodzajami światła. Dzięki temu szkoleniu, będziecie mogli samodzielnie wykonywać efektowne zdjęcia z codziennego życia cukierni.
zdjęcia
sezonowe
Grill i majówka, święta Bożego Narodzenia, święta Wielkiej Nocy to niewątpliwie zwrotne punkty w sprzedaży produktów takich jak wędliny i kiełbasy. Wykonamy dla Was zdjęcia sezonowe, które ułatwią Wam komunikację i sprzedaż w tych właśnie okresach.
zdjęcia
na białym tle
Kiedy aranżacje nie są potrzebne, a produkt ma znaleźć się w materiałach graficznych, menu lub ulotkach, wtedy wykonujemy zdjęcia na białym tle. Zdjęcia produktu packshot oraz zdjęcia na białym tle to rodzaje fotografii produktowej, które koncentrują się na prezentacji samego produktu. W takim podejściu najważniejsze jest uwzględnienie szczegółów, tekstury i kształtu. Białe tło zapewnia czystość i prostotę prezentacji, umożliwia klientom skupienie się na samym produkcie. Możemy również przygotować pliki bez zawartego tła, które usprawnią pracę grafika. Takie fotografie świetnie dopełniają się w prezentacji wraz ze zdjęciami aranżowanymi.
jakie mają być efekty?
to zależy od Ciebie!
Przed każdą sesją ustalamy z Klientem, jak mają wyglądać efekty sesji. To od Was zależy jak bardzo aranżowane mają być zdjęcia, ile produktów chcecie pokazać i w jakiej formie. My oczywiście służymy swoim doświadczeniem aby wesprzeć tych, którzy nie mają konkretnej wizji.
efekty
współpracy
DYNAMICZNA I SPRAWNA SESJA
Kilka godzin intensywnej pracy w lokalu bez zbędnych przerw. Gwarantujemy profesjonalne podejście i 100% skupienia na uzyskaniu optymalnego materiału.
NIELIMITOWANA ILOŚĆ UJĘĆ
Nie ograniczamy się w czasie trwania sesji. Materiał zdjęciowy to średnio 100 – 150 gotowych zdjęć. W zależności od lokalu i typu kuchni może być ich więcej.
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
CAŁKOWITY WPŁYW NA MATERIAŁ
To od Ciebie zależy jakie zdjęcia zostaną wykonane w dniu sesji. Możemy w swobodny sposób podejść do fotografowanych tematów skupiając się na tym, na czym najbardziej Ci zależy. Podzielimy czas sesji wg określonych wcześniej potrzeb.
KOMPLETNY KONTENT DLA MARKETINGU
WYSOKA JAKOŚĆ WYSYŁANYCH PLIKÓW
Jak przygotować się
do sesji?
Zastanów się nad formą zastosowania materiału zdjęciowego, który chcesz uzyskać. Pokaż nam swoją stronę internetową i profil na FB. Przeanalizujemy Twoje pomysły i zweryfikujemy potrzeby drogą mailową lub telefoniczną.
Kup świeże produkty i zioła, upewnij się, że zrobione zaopatrzenie dotrze do lokalu przed umówioną godziną startu sesji.
Wybierz produkty, które chcesz sfotografować, kierując się przedstawieniem różnorodności i sposobem prezentacji. Razem ustalimy, które pozycje będą najbardziej fotogeniczne. Jeśli będą to dania, które pojawią się w karcie po raz pierwszy, wykonaj je wcześniej z Szefem Kuchni i zaakceptuj ich ostateczny wygląd przed dniem sesji.
Zaplanujmy sesję, wybierzmy miejsce i czas wykonywania zdjęć tak, aby zminimalizować zakłócenia w codziennej pracy lokalu.
Przygotuj atrybuty kojarzące się z Twoją marką i takie, które mogą pomóc w aranżacji zdjęć.
Zadbaj o odpowiedni ubiór pracowników (czyste kitle, fartuchy, zapaski, koszule), wyprasowane elementy garderoby, aktualne wzory logo lub ich konsekwentny brak. Używaj ubrań "no name". Unikaj kitli i fartuchów, które otrzymałeś w gratisie od dostawców, skup się wyłącznie na swojej marce. Jeśli masz możliwość, zamów kilka nowych kitli i fartuchów specjalnie na sesję.
Estetyczne dłonie pracowników to bardzo ważny element zdjęć, który dopełnia materiał fotograficzny z sesji. Zapewnij minimum jedną osobę, która użyczy sowich dłoni i minimum dwie, które użyczą swój wizerunek.
Przygotuj pracownię i salę, powiadom pracowników o planowanej sesji. Uporządkuj i wysprzątaj wnętrze lokalu, zadbaj o wymianę spalonych żarówek i nadmiar wiszących kabli i przewodów. Niech tego dnia wszystko będzie świeże i zadbane.
Wybierz osoby śmiałe, przebojowe i współpracujące z aparatem (to przyspieszy pracę i zaoszczędzi czas).